٢١‏/٠٨‏/٢٠٠٧

الأصدقاء نعمه من عند ربنا وأنا كنت عاوزة أشكر أصدقائي على أنهم فعلا أصدقائي
أنا عندي 3 صديقات (هـ - ش - س) بحبهم أووووي وربنا يخليهم ليا
أعرفكم بيهم أنتيمتي (هـ) أصحاب من 15 سنة كنا جيران أصلنا بتتغاظ أوي لما بفكرها بالطاقيه الحمراء ( كانت موقف وبقت سر بينا) فاكرة زمان وأحنا جيران كان فيه قصاد البيت جبل شرب مش عارفه كان ليه المهم كنا بنطلع عليه ونقعد نجري وراء الدبابير ونمسكها بدلعها بقولها ياهبابه ومش بتزعل

وأعرفكم ب (ش) قربنا لبعض بس من 3 سنين بس بيقنا أصدقاء بسرعة أعرفها من أولى أبتدائي وكنا بنتخانق كتيررررر مع بعض بتحسسني إنها مسئوله عني وإنها أكبر مني وإن أنا دلوعة بابا وماما ومش هاعرف أكون مسئوله عن نفسي بس بصراحة بت جدعة كنت بدلعها بقولها ياشتيمة بس زعلت منها فبطلت بقى

وأعرفكم ب (س) أعرفها من زمان بس قربنا لبعض وبقينا أصدقاء من 3 سنين بس دي بقى بتحسسني أن أنا اللي أكبر منها ومسئوله عنها وبحس كتير إنها بتخاف مني ياعيني عامله للبت رعب بدلعها بقولها ياصرصور ومش بتزعل

ليست هناك تعليقات: